TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A Dreher, mint a Sziget fesztivál egyik főtámogatója, idén is az égbe emeli a fogyasztóit, valamint fenntarthatósági, környezetvédelmi és szociális aktivitásokba vonná be a látogatókat. A fesztivál sajtótájékoztatóján bejelentett helyszín újdonságokról vírus videó készült.





Idén különös hangsúlyt helyeznek a Sziget fesztivál közép-kelet-európai régió kulturális sokszínűségének bemutatására. Ehhez kapcsolódva tizedik születésnapját ünnepli a Roma sátor, ahol fellép például a Besh o droM vagy a Baltazar Montanaróval megerősített Söndörgő is. A vándorvurstli is közép-kelet-európai lesz a hatvanas évek klasszikus vidámparkjával, vagyis erőművésszel, törpével és szakállas nővel.

A "mínusz egyedik" napon viszont Geszti Péter és zenészbarátai lépnek fel.

Mint azt Gerendai Károly, a Sziget ügyvezető igazgatója a fesztivál budapesti sajtótájékoztatóján kiemelte, az augusztus 10. és 15. között zajló rendezvény programja 90-95 százalékban összeállt, a nulladik nap műsoráról még folynak a tárgyalások. Kérdésre válaszolva elmondta, hogy egyelőre még mindig nincs aláírt szerződés a Fővárosi Önkormányzattal, holott már két hónapja megszületett a megállapodás.

“A tervezet hamarosan ismét a közgyűlés elé kerül" – mondta Gerendai, emlékeztetve arra, hogy a szóbeli megállapodás alapján a Sziget 50 millió forint plusz áfa területhasználati díjat fizet a fővárosnak, emellett vállalta, hogy legalább 100 millió forint értékben elad szolgáltatásokat, elsősorban a tömegközlekedés területén.

"A Dreher márka mindig törekszik arra, hogy valami többet adjon a fogyasztóknak. Így van ez a Sziget fesztivál esetén is, ahol a zenei élmények támogatása mellett alkalmat teremtünk a kulturált szórakozásra is, a sörözést pedig felejthetetlen élménnyé változtatjuk, hiszen idén augusztusban ismét a magasba emelkedhetnek fogyasztóink. Az elmúlt évben több mint négyezren próbálták ki a fesztivál legexkluzívabb sörözőjét, a Dreher in the Sky-t. Szeretnénk, ha idén még többen gazdagodhatnának az égi élménnyel, egy korsó karakteres ízű sört kortyolgatva. Ezen túl a látogatókat az idén fenntarthatósági, környezetvédelmi és szociális aktivitásainkba is igyekszünk bevonni” – mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.

Az idén egyébként a szervezők nem emelnek jegyárat, sőt, egyes előfoglalások esetében még a tavalyi árszint alá is mentek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése