TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(Maksz) Az 58. Cannes Lions reklámfesztiválon a delegáltak nem csak több napos szakmai programon, hanem még strandfoci bajnokságon is részt vehetnek. Az eseményen a shortlistre került pályamunkák kiállítása és a győztesek díjátadója mellett a Young Cannes Lions verseny legjobbjait is kihirdetik.






Idén a fesztivál hét napja alatt 57 szemináriumot tartanak. A reklámvilág különböző területeiről érkező vezető kommunikációs és kreatív szakemberek szakmai viták keretében és pódiumbeszélgetéseken osztják meg tudásukat és tapasztalataikat a hallgatóközönséggel. A beszélgetések meghívott előadói között van Patti Smith amerikai énekesnő, Sir Ken Robinson kreatív guru, Dennis Crowley, a Foursquare alapítója vagy Paul Bulcke, a Nestlé ügyvezetője.

A pergő, kötetlen és vidám hangulatú Cannes Lions workshopok az aktuális trendekről és az innovatív tapasztalatokról szólnak majd. A workshop lehetőséget biztosít a tapasztalatcserére is, hiszen a résztvevők a világ minden tájáról érkeznek.

A fesztivál területén a digitális pavilonokban lehet megtekinteni a Film, Film Craft, Press, Outdoor, Direct, Media, Cyber, Promo, Radio, Design, PR, Titanium és Integrated Lions kategóriákba nevezett pályamunkákat. A Film, Titanium és Integrated Lions kategória pályamunkáiból egész napos vetítéseket láthatnak az érdeklődők.  

A Cyber, Film, Media, Print és a Young Marketers kategóriában kihirdetett Young Cannes Lions díj a fiatal kreatívok számára jelent majd igazi kihívást. Nemzetközi diákok egy csoportja részt vehet a Roger Hatchuel Akadémia képzésén, hogy a reklámvilág nagy tekintélyű szakembereitől tanuljanak, és kapcsolatot teremtsenek a hasonló gondolkodású, érdeklődési körű társaikkal. A diákok a foglalkozások mellett a fesztivál összes programján részt vehetnek.

A Cannes Creative Leaders Program első tréningjét a 2010-es Cannes-i fesztiválon tartották. A résztvevők két hetes képzés során Berlinben és Cannes-ban sajátíthatják el egy kreatív csoport vezetésének ismereteit.

Az idén újra megrendezik a Cannes Lions strandfoci bajnokságot, ahol a nemzetközi csapatok mérik össze rátermettségüket a sport területén. Az eseményt június 21–22-én tartják meg az Eurosport közreműködésével. A bajnokot a Press, Design és Cyber Lions kategóriák díjátadó gáláján jutalmazzák majd.  A csapatok jelentkezését még várják!

A Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivált a szakma a reklám- és médiaipar Oscar-jának tekinti. A fesztivált idén 58. alkalommal rendezik meg a Carlton Beach-en, június 19. és 25. között. A Cannes Lions hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése