TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(Maksz) Az 58. Cannes Lions reklámfesztiválon a delegáltak nem csak több napos szakmai programon, hanem még strandfoci bajnokságon is részt vehetnek. Az eseményen a shortlistre került pályamunkák kiállítása és a győztesek díjátadója mellett a Young Cannes Lions verseny legjobbjait is kihirdetik.






Idén a fesztivál hét napja alatt 57 szemináriumot tartanak. A reklámvilág különböző területeiről érkező vezető kommunikációs és kreatív szakemberek szakmai viták keretében és pódiumbeszélgetéseken osztják meg tudásukat és tapasztalataikat a hallgatóközönséggel. A beszélgetések meghívott előadói között van Patti Smith amerikai énekesnő, Sir Ken Robinson kreatív guru, Dennis Crowley, a Foursquare alapítója vagy Paul Bulcke, a Nestlé ügyvezetője.

A pergő, kötetlen és vidám hangulatú Cannes Lions workshopok az aktuális trendekről és az innovatív tapasztalatokról szólnak majd. A workshop lehetőséget biztosít a tapasztalatcserére is, hiszen a résztvevők a világ minden tájáról érkeznek.

A fesztivál területén a digitális pavilonokban lehet megtekinteni a Film, Film Craft, Press, Outdoor, Direct, Media, Cyber, Promo, Radio, Design, PR, Titanium és Integrated Lions kategóriákba nevezett pályamunkákat. A Film, Titanium és Integrated Lions kategória pályamunkáiból egész napos vetítéseket láthatnak az érdeklődők.  

A Cyber, Film, Media, Print és a Young Marketers kategóriában kihirdetett Young Cannes Lions díj a fiatal kreatívok számára jelent majd igazi kihívást. Nemzetközi diákok egy csoportja részt vehet a Roger Hatchuel Akadémia képzésén, hogy a reklámvilág nagy tekintélyű szakembereitől tanuljanak, és kapcsolatot teremtsenek a hasonló gondolkodású, érdeklődési körű társaikkal. A diákok a foglalkozások mellett a fesztivál összes programján részt vehetnek.

A Cannes Creative Leaders Program első tréningjét a 2010-es Cannes-i fesztiválon tartották. A résztvevők két hetes képzés során Berlinben és Cannes-ban sajátíthatják el egy kreatív csoport vezetésének ismereteit.

Az idén újra megrendezik a Cannes Lions strandfoci bajnokságot, ahol a nemzetközi csapatok mérik össze rátermettségüket a sport területén. Az eseményt június 21–22-én tartják meg az Eurosport közreműködésével. A bajnokot a Press, Design és Cyber Lions kategóriák díjátadó gáláján jutalmazzák majd.  A csapatok jelentkezését még várják!

A Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivált a szakma a reklám- és médiaipar Oscar-jának tekinti. A fesztivált idén 58. alkalommal rendezik meg a Carlton Beach-en, június 19. és 25. között. A Cannes Lions hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése