TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Fák törölközőkből

2007
(BTL.hu) Az Accor munkatársai világszerte 90 országban vesznek részt a Nemzetközi Föld Napján, és Ültess a bolygóért projekt égisze alatt a cégcsoport szállodái eddig 1,7 millió csemetét, ebből hazánkban 2 ezret finanszíroztak.






Az elmúlt öt évben az Accor munkatársai világszerte 500 millió emberrel együtt készültek április 22-én a Föld Napjára. Ezzel egy idõben abban a 90 országban, ahol a vállalat mûködik, a cégnél az Earth Guest Day-ként ismert rendezvény keretében minden évben csapat-alapú kezdeményezéseket hajtottak végre a helyi fejlõdés, egészségügy és környezetvédelem érdekben.

2011. április 16-án az Accor Magyarország több, mint 100 munkatársa vett részt az Eath Guest Day programjában. Budapest mellett, a pesthidegkúti erdõ friss levegõjét élvezve a résztvevõk 1000 kis facsemetét ültettek el. A rendezvény során egy erdész tartott elõadást az erdõ életének körfogásáról, a gyerekek pedig részt vehettek egy sárkányeregetõ versenyen, ahol a díjat a legszebb és a legjobban repülõ papírsárkány kapta.

Az Accor vendégei és munkatársai az Ültess a bolygóért projekt 2009-es beindítása óta egy innovatív és hatékony képlet megvalósítását támogatják: 5 újra felhasznált törölközõ = 1 elültetett fa. A mai napig az Accor már 1,7 millió fa elültetését finanszírozta világszerte, ezek közül 2000 ültetését pedig magyarországi hotelek támogatták.

Az Ültess a bolygóért program alapelve egyszerû: amikor a vendégek több mint egy éjszakára megtartják fürdéshez használt törölközõiket, a szálloda mosodai költségei csökkenek. Az így megtakarított pénz egyik fele a szállodaigazgatókat ösztönzi, és biztosítja a munkatársak képzési programjait, míg a másik felét világszerte hét újraerdõsítési projektbe fektetik bele. Ezek Ausztráliában, Brazíliában, Indonéziában, Romániában, Szenegálban, Thaiföldön és az Egyesült Államokban beindított projektek. Az Accor szállodái így aktívan hozzájárulnak az ENSZ környezetvédelmi programjának keretében indított Egymilliárd Fa Kampányhoz, amelynek a vállalat is partnere.

A vállalat máris túlszárnyalta saját elõrejelzéseit, és tovább közelít céljához, hogy 2012 végéig 3 millió fát ültessen el.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése