TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Macieső a jégkorong VB-n

1972
(BTL.hu) A Telenor és a Magyar Jégkorong Szövetség idén is megrendezi a “Dobj egy macit!” jótékonysági akciót. Az eseményre ezúttal a Divízió I-es jégkorong világbajnokság április 22-i Magyarország–Spanyolország mérkőzésén kerül sor a Papp László Budapest Sportarénában.






A korábbi évekhez hasonlóan a jégkorong világbajnokság negyedik napján a magyar csapat játéka mellett a plüssmackók is a figyelem középpontjába kerülnek. A szurkolók az első magyar gól után a jégpályára dobhatják a gyerekeknek szánt plüssmacikat.

“Az első magyarországi Dobj egy macit! akciót három évvel ezelőtt a Miskolci Jegesmedvék csapata szervezte meg. A kezdeményezés nagy sikert aratott, rengeteg plüssfigurát gyűjtöttek a játékosok és a szurkolók a rászoruló gyermekek számára. 2009-től a Telenorral együtt minden évben megrendezzük ezt a jótékonysági akciót. Bízom benne, hogy a spanyolok elleni világbajnoki mérkőzésen nemcsak a magyar csapat arat győzelmet, de rengeteg játékot is gyűjtünk majd” – mondta Kovács Csaba, a Magyar Jégkorong Szövetség alelnöke.

Az akció keretein belül a szurkolók évről évre egyre több plüssállatot ajándékoznak a beteg és rászoruló gyerekeknek. A 2009-es első jótékonysági eseményen 4352 játékot gyűjtöttek össze a nézők, míg tavaly már 4451 figurát dobtak a jégpályára. A világbajnokságon összegyűjtött macikat többek között a Bethesda Gyermekkórház, az Esze Tamás Gyermekotthon valamint Budapest Főváros Önkormányzatának Templom utcai Gyermekotthona kapja majd. Az ajándékokat a magyar jégkorong-válogatott tagjai személyesen adják át a gyerekeknek.

 dobjmacit2



“Az idei Dobj egy macit! akciót a nemzetközi sportéletben is jelentős Divízió I-es jégkorong világbajnokság egyik izgalmas meccsére időzítettük. Bizonyára megható pillanat lesz, amikor a teltházas Sportarénában a jeget plüss mackók ezrei borítják el. Ráadásul a közvetítéseket világszerte több millión követik majd, így messze eljut a híre a magyar jégkorong rajongók jócselekedetének.” – nyilatkozta Nyilas Orsolya, a Telenor megbízott Pr vezetője.

A kezdeményezés Észak-Amerikából indult Teddy Bear Toss néven. A legenda szerint először a kanadai Kitchenerben borították be a jégpályát játékmackókkal még a nyolcvanas évek derekán, hogy a karácsony közeledtével így kedveskedjenek a gyerekeknek. A kezdeményezés később egész Kanadában és az Egyesült Államokban is elterjedt, és ma már szinte az összes ifjúsági, és sok alsóbb szintű ligában is repülnek a mackók. Egy-egy nagyobb közönséggel rendelkező csapatnál akár 10-15 ezer plüssállat is összegyűlik. A rekordot jelenleg a Calgary Hitmen szurkolói tartják, akik 2007. december 2-án majdnem 27 ezer darab plüssjátékkal fedték be a jeget.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése