TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Pohárgrafika a kultúrkávézónak

1905
(BTL.hu) Több mint 200-an indultak a Kalicka Bistro napokban lezárult grafikai versenyén, amelynek Facebook oldalán mintegy 2300 ember követte az eseményeket és szavazott a pályaművekre. A nyertes tervet Pész Zsófia nyújtotta be.






Sajtótájékoztató keretében hirdették ki a februárban indult grafikai pályázat öt díjazottját. A feladat nem kevesebb volt, mint megtervezni a Kalicka Bistro legújabb szolgáltatásának csomagolását: a Kalicka idén tavasztól ugyanis bevezeti a “coffe to go” rendszert, azaz a tengerentúlon már oly divatos kávét elvitelre, papírpohárban. A fiatal tehetségek felkarolásában élen járó kávézó így szeretné egyedivé tenni jellegzetesen finom kávéját.

A felhívás sokakat megmozgatott, kezdő tehetségek és profi grafikusok egyaránt részt vettek a megmérettetésen. A szakmai zsűri végül több mint 200 munkából választotta ki azt a harmincnyolcat, amire később az érdeklődők is szavazhattak a Facebookon. Mi sem mutatja jobban az érdeklődést, mint az, hogy a tervekre kevesebb mint másfél hét alatt megközelítőleg 2300 szavazat érkezett. A kezdeményezés további sikere, hogy a kávézó alig több mint két hét alatt megnégyszerezte rajongóinak számát az ismert közösségi oldalon.

A Kalicka az öt legjobb tervet díjazta: az első helyezett egy iPod shuffle-lel és egy két évre szóló 20 százalékos kedvezményre jogosító Kalicka kuponnal lett gazdagabb, valamint a nyertes pályamű a Kalicka take away poharain és bögréin lesz látható, ezzel népszerűsítve a győztes alkotót is. A második és harmadik helyezettek szintén kedvezményes Kalicka kupont kaptak, a negyedik és ötödik helyen végzők pedig emlékképként saját munkájukat vihették haza. A zsűri végül egy különdíjat is odaítélt a legmókásabb szakmai érveléssel alátámasztott pályázat készítőjének, aki egy éven keresztül a Kalicka vendége egy pohár limonádéra bármikor, amikor betér a bisztróba.

A nyertes pályaműveket a kávézó három héten keresztül ki is állítja.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése