TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kreatív Volvo stand

1871
(BTL.hu) A Volvo Car Corporation és a Volvo Cars Switzerland kapta a legjobb standért járó Creativity 2011 díjat az idei Genfi Autószalonon. A zsűri tetszését leginkább a márka értékeit tükröző egységes kivitelezés nyerte el.






A zsűri három fő szempont alapján választotta a Volvo kiállítási területét a legjobbnak. Egyrészt értékelték a környezetet a fából készült padló exkluzív, mégis otthonos benyomást keltett, és tökéletesen képviselte a pihentető és frissítő skandináv formatervezés világát. Szintén elismerték a felvonultatott technikát: a kiállítási csarnok és a tárgyaló minden részéből jól látható, három hatalmas képernyő együttesét, valamint azt, hogy a látogatók egy elkülönített helyiségben ismerhették meg és próbálhatták ki a Volvo új technológiáit. Végül az innováció is serepet játszott a döntésben, hiszen a márka által bemutatott vezető termék, a hálózatról tölthető hibrid V60 a kiállítótér központjában kapott helyet. A többi modell optimális elrendezésének köszönhetően a látogatók és az autókat bemutató szakemberek könnyen megközelíthették a járműveket.

“Vállalatunk története során először nyerhettük el a stand kreativitásáért járó Creativity Award díjat Genfben. Gratulálok a koncepció fejlesztésén fáradozó és a standot megépítő munkatársaknak! Ez mindannyiuk számára rendkívüli elismerés” – nyilatkozta Anouk Poelman, a Volvo Cars Switzerland elnöke.

volvostand3



A zsűri kiemelte, hogy bár a Volvo a kiállítási csarnok közepén kapott helyet, standja mégis jól ki tudta használni minőségi koncepcióit és lehetőségeit. A Volvo kiállítási területét átláthatósága és nyíltsága különböztette meg a versenytársakétól. A Creativity 2011 díjra a Volvo mellett a Smart és a BMW standját jelölték még.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése