TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kreatív Volvo stand

1871
(BTL.hu) A Volvo Car Corporation és a Volvo Cars Switzerland kapta a legjobb standért járó Creativity 2011 díjat az idei Genfi Autószalonon. A zsűri tetszését leginkább a márka értékeit tükröző egységes kivitelezés nyerte el.






A zsűri három fő szempont alapján választotta a Volvo kiállítási területét a legjobbnak. Egyrészt értékelték a környezetet a fából készült padló exkluzív, mégis otthonos benyomást keltett, és tökéletesen képviselte a pihentető és frissítő skandináv formatervezés világát. Szintén elismerték a felvonultatott technikát: a kiállítási csarnok és a tárgyaló minden részéből jól látható, három hatalmas képernyő együttesét, valamint azt, hogy a látogatók egy elkülönített helyiségben ismerhették meg és próbálhatták ki a Volvo új technológiáit. Végül az innováció is serepet játszott a döntésben, hiszen a márka által bemutatott vezető termék, a hálózatról tölthető hibrid V60 a kiállítótér központjában kapott helyet. A többi modell optimális elrendezésének köszönhetően a látogatók és az autókat bemutató szakemberek könnyen megközelíthették a járműveket.

“Vállalatunk története során először nyerhettük el a stand kreativitásáért járó Creativity Award díjat Genfben. Gratulálok a koncepció fejlesztésén fáradozó és a standot megépítő munkatársaknak! Ez mindannyiuk számára rendkívüli elismerés” – nyilatkozta Anouk Poelman, a Volvo Cars Switzerland elnöke.

volvostand3



A zsűri kiemelte, hogy bár a Volvo a kiállítási csarnok közepén kapott helyet, standja mégis jól ki tudta használni minőségi koncepcióit és lehetőségeit. A Volvo kiállítási területét átláthatósága és nyíltsága különböztette meg a versenytársakétól. A Creativity 2011 díjra a Volvo mellett a Smart és a BMW standját jelölték még.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése