TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fogyasztó, mint sztár

1869
(BTL.hu) Az Electrolux összetett kampányt épít a 64. Cannes-i filmfesztivál támogatójaként: az eseményen a cég többek között márkatermékei segítségével gondoskodik a vendégek étkezéséről, valamint folyamatosan tudósít az általa meghirdetett Menu de Cannes versenyről és a kulisszatitkokról.






Az Electrolux pavilonja biztosítja a május 11–22. között megrendezett Cannes-i filmfesztivál kiemelt rendezvényeinek, azaz a gálavacsoráknak, sajtókonferenciáknak és ebédeknek a menüjét, úgy, hogy a séfek a márka professzionális és háztartási készülékeit használják az ételek elkészítéséhez. Emellett – mivel az esemény legalább annyira szól a gyönyörű ruhákról és a divatról, mint a filmekről – a filmfesztivállal közösen kialakított pavilonban bemutatja azokat a mosógépeit és szárítógépeit, amelyekben a speciális programoknak köszönhetően a legfinomabb ruhákat is maximális biztonsággal lehet mosni és szárítani.

"Mivel vásárlóinkat nem vihetjük el helyszínre, szeretnénk a Cannes-i filmfesztivál hangulatát elvinni fogyasztóink otthonába. Azt szeretnénk, hogy amikor vendégül látják barátaikat, rokonaikat, élvezzék az elismerő pillantásokat, dicsérő szavakat, és érezzék magukat a társaság középpontjában. Szeretnénk megmutatni vásárlóinknak, hogyan segíthetnek a készülékeink a különleges hangulat megteremtésében" – vázolt a koncepciót Robert Jan Galema termék és brand marketing igazgató.

Az Electrolux évek óta különböző lehetőségeket kínál fogyasztóinak ahhoz, hogy igazán sztárnak érezhessék magukat. 2007-ben a vállalat meghirdette Kitchen Stars elnevezésű versenyét, melyre Magyarországról is lehetett pályázni. 2009-ben többek között magyar nyelven is elindult a Dinner Explorer interaktív parti tár, ahonnan különböző tematikus bulik megszervezéséhez, többek között egy Cannes-i filmfesztivál szellemében rendezett eseményhez meríthetnek ötleteket a sztár jelöltek.

A Cannes-i filmfesztivállal kialakított partnerkapcsolat része a márka új üzletpolitikájának, amely a fogyasztókkal való párbeszédre fókuszál.

"Az új stratégia célja, hogy a fogyasztók számára élményszerűvé tegye a termékekkel való találkozást. Néhány országban meghirdettük a Menu de Cannes elnevezésű versenyt. A felhívásra 3 fős csapatok jelentkezhettek (séf, stylist, designer), s az előre meghatározott tematika alapján egy tökéletes parti megtervezése és megszervezése volt a feladatuk. A pályázók közül két csapat mehet majd Cannes-ba, ahol a végső megmérettetésen a Robert de Niro vezette zsűri fogja értékelni a csapatok által elkészített ebédet” – tette hozzá Robert Jan Galema.

Az Electrolux folyamatosan beszámol a Menu de Cannes versenyről, a filmfesztivál eseményeiről és bepillantást enged a színfalak mögé is. A tudósítás sok különböző csatornán keresztül folyik majd, például a cég honlapjain, a Facebook-on és a médián keresztül.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése