TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fogyasztó, mint sztár

1869
(BTL.hu) Az Electrolux összetett kampányt épít a 64. Cannes-i filmfesztivál támogatójaként: az eseményen a cég többek között márkatermékei segítségével gondoskodik a vendégek étkezéséről, valamint folyamatosan tudósít az általa meghirdetett Menu de Cannes versenyről és a kulisszatitkokról.






Az Electrolux pavilonja biztosítja a május 11–22. között megrendezett Cannes-i filmfesztivál kiemelt rendezvényeinek, azaz a gálavacsoráknak, sajtókonferenciáknak és ebédeknek a menüjét, úgy, hogy a séfek a márka professzionális és háztartási készülékeit használják az ételek elkészítéséhez. Emellett – mivel az esemény legalább annyira szól a gyönyörű ruhákról és a divatról, mint a filmekről – a filmfesztivállal közösen kialakított pavilonban bemutatja azokat a mosógépeit és szárítógépeit, amelyekben a speciális programoknak köszönhetően a legfinomabb ruhákat is maximális biztonsággal lehet mosni és szárítani.

"Mivel vásárlóinkat nem vihetjük el helyszínre, szeretnénk a Cannes-i filmfesztivál hangulatát elvinni fogyasztóink otthonába. Azt szeretnénk, hogy amikor vendégül látják barátaikat, rokonaikat, élvezzék az elismerő pillantásokat, dicsérő szavakat, és érezzék magukat a társaság középpontjában. Szeretnénk megmutatni vásárlóinknak, hogyan segíthetnek a készülékeink a különleges hangulat megteremtésében" – vázolt a koncepciót Robert Jan Galema termék és brand marketing igazgató.

Az Electrolux évek óta különböző lehetőségeket kínál fogyasztóinak ahhoz, hogy igazán sztárnak érezhessék magukat. 2007-ben a vállalat meghirdette Kitchen Stars elnevezésű versenyét, melyre Magyarországról is lehetett pályázni. 2009-ben többek között magyar nyelven is elindult a Dinner Explorer interaktív parti tár, ahonnan különböző tematikus bulik megszervezéséhez, többek között egy Cannes-i filmfesztivál szellemében rendezett eseményhez meríthetnek ötleteket a sztár jelöltek.

A Cannes-i filmfesztivállal kialakított partnerkapcsolat része a márka új üzletpolitikájának, amely a fogyasztókkal való párbeszédre fókuszál.

"Az új stratégia célja, hogy a fogyasztók számára élményszerűvé tegye a termékekkel való találkozást. Néhány országban meghirdettük a Menu de Cannes elnevezésű versenyt. A felhívásra 3 fős csapatok jelentkezhettek (séf, stylist, designer), s az előre meghatározott tematika alapján egy tökéletes parti megtervezése és megszervezése volt a feladatuk. A pályázók közül két csapat mehet majd Cannes-ba, ahol a végső megmérettetésen a Robert de Niro vezette zsűri fogja értékelni a csapatok által elkészített ebédet” – tette hozzá Robert Jan Galema.

Az Electrolux folyamatosan beszámol a Menu de Cannes versenyről, a filmfesztivál eseményeiről és bepillantást enged a színfalak mögé is. A tudósítás sok különböző csatornán keresztül folyik majd, például a cég honlapjain, a Facebook-on és a médián keresztül.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése