TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kultikus márka a Nivea

1856
(BTL.hu) Centenáriumi sajtóeseménnyel és az elmúlt száz év legemlékezetesebb Nivea plakátjait és relikviáit bemutató kiállítás megnyitásával ünnepelték meg a Nivea jubileumát.






A Nivea, a világ egyik legnépszerűbb kozmetikai márkája idén ünnepeli századik születésnapját. 1911-ben jelent meg a klasszikus Nivea Creme, amely azóta milliók kedvencévé vált. A kék tégelyes kultikus termék jubileumi évfordulója alkalmából a Nivea rajongók 100 év reklámanyagát tekinthetik meg a Párizsi Nagyáruház galériájában.

Az április 30-ig nyitva tartó kiállításon látható többek között a húszas évekből származó grafika, megtekinthetők a korhű női ideálok képei és a Nivea Creme legemlékezetesebb csomagolásai, valamint emlékezetes reklámfilmek a világ különböző részeiből.

A centenáriumi sajtóesemény háziasszonya Náray Erika volt, akinek hangja – a Nivea-reklámfilmek magyar hangjaként – az elmúlt évek során egybeforrt a márkával. A színes, múltidéző programokkal, állófogadással és kiállítás-megnyitóval egybekötött rendezvény bevezetőjeként a vállalat vezetősége felelevenítette az elmúlt egy teljes évszázad legnagyobb mérföldköveit. Gerhard Hierath, a Beiersdorf Kft. vezérigazgatója ünnepi beszédében elmondta, hogy a Nivea Creme születése egyben a bőrápolás azóta tartó, folyamatos innovációjának kezdetét jelöli.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése