TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kultikus márka a Nivea

1856
(BTL.hu) Centenáriumi sajtóeseménnyel és az elmúlt száz év legemlékezetesebb Nivea plakátjait és relikviáit bemutató kiállítás megnyitásával ünnepelték meg a Nivea jubileumát.






A Nivea, a világ egyik legnépszerűbb kozmetikai márkája idén ünnepeli századik születésnapját. 1911-ben jelent meg a klasszikus Nivea Creme, amely azóta milliók kedvencévé vált. A kék tégelyes kultikus termék jubileumi évfordulója alkalmából a Nivea rajongók 100 év reklámanyagát tekinthetik meg a Párizsi Nagyáruház galériájában.

Az április 30-ig nyitva tartó kiállításon látható többek között a húszas évekből származó grafika, megtekinthetők a korhű női ideálok képei és a Nivea Creme legemlékezetesebb csomagolásai, valamint emlékezetes reklámfilmek a világ különböző részeiből.

A centenáriumi sajtóesemény háziasszonya Náray Erika volt, akinek hangja – a Nivea-reklámfilmek magyar hangjaként – az elmúlt évek során egybeforrt a márkával. A színes, múltidéző programokkal, állófogadással és kiállítás-megnyitóval egybekötött rendezvény bevezetőjeként a vállalat vezetősége felelevenítette az elmúlt egy teljes évszázad legnagyobb mérföldköveit. Gerhard Hierath, a Beiersdorf Kft. vezérigazgatója ünnepi beszédében elmondta, hogy a Nivea Creme születése egyben a bőrápolás azóta tartó, folyamatos innovációjának kezdetét jelöli.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése