TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Látvány és konyha

1827
(BTL.hu) Június 3. és 5. között egy időben és helyszínen rendezik meg a régió legnagyobb gasztrokulturális fesztiválját, a Dining Guide Food Showt, és a magyar konyhaművészet élvonalát felvonultató Budai Gourmet fesztivált. A névadó étteremkalauz és a Sziget Szervezőiroda rendezésében zajló eseménysorozat célja, hogy Budapestet a régió kulináris fővárosává tegye, ezért itt veszi kezdetét Közép-Kelet-Európa legjobb éttermeinek versenye is.






A minden eddiginél nagyobb szabású gasztronómiai fesztivál – mely a Dining Guide étteremkalauz és a 10 éves Millenáris Park stratégiai együttműködésének első rendezvénye – a térség legnevesebb séfjeit, szakembereit és ínyenceit hozza el Budapestre. Itt hirdetik ki első alkalommal Közép-Kelet-Európa top10 éttermét, amelyek év végéig küzdenek majd a régió legjobbjának járó CEEFOOD (Central and Eastern Europe Food) díjért.

A szervezők a gálavacsorára több nemzetközi hírű séfet, a díjazott éttermek képviselőit és neves külföldi gasztronómiai szakembereket is várnak. Szintén a rendezvénysorozat ideje alatt, ünnepélyes keretek között jelentik majd be a legjobb tíz hazai éttermet is.

“A közép-kelet európai régió is megérett már arra, hogy értékelje és díjjal jutalmazza a térség kiemelkedő éttermeit. Tíz ország képviselői szállhatnak versenybe a régiós díjért, melyet a nemzetközi zsűri ítél majd oda az év második felében zajló tesztelések után” – mondta el Wiszkidenszky András a Dining Guide kiadója és zsűrielnöke.

A Dining Guide Food Show egy konyhatechnikai kiállításnak is helyet ad majd, ahol a legkorszerűbb berendezésekkel és eszközökkel ismerkedhet meg a szakma és a gourmet hobby-szakácsok tábora. A kiállítást főzőbemutatók és kóstolók is színesítik majd.

A tavaly szeptemberi sikeres bemutatkozó után idén is megrendezik a Blogkóstolót, ahol Magyarország legismertebb gaszrobloggerei főznek majd lelkes olvasótáboruknak és az ínyenc közönségnek.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése