TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Személyes márkaépítés

1712
(BTL.hu) Húsz szerencsés jelentkező közösen készítheti el egy online felületen az első közösségi művészeti alkotását ef Zámbóval, a magyar underground élet polihisztorával. Az egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően a művész személyesen festi majd meg a Facebook közönségének segítségével kiválasztott alkotást, amelyet végül aukció keretében árvereznek el jótékony célra. Ef Zámbó István személyes márkaépítésében a Grey reklámügynökség vesz részt.






Egy magyarországi kezdeményezésnek köszönhetően először lesz alkalma a magyar és nemzetközi jelentkezőknek az interneten keresztül beleszólni egy neves művész alkotásába, sőt, pontosan meghatározni azt.

Ef Zámbó István, – vagyis Öcsi, aki hivatásos amatőrnek vallja magát –, nemzetközileg elismert kortárs autodidakta képzőművész, zenész, performance- és happening művész számos alkalommal bizonyította már, hogy újdonságokra bármikor kapható, Ezúttal személyes márkaépítésbe fogott a Grey reklámügynökség segítségével, hiszen ez a kezdeményezés az ő művészete, személyisége köré épül.

Az érdeklődök regisztrálás után egy online felületen élhetik ki művészi hajlamaikat ef Zámbó munkássága során visszatérő motívumainak – többek között labdák, dobókockák, halacskák, törpék, pingvinek – felhasználásával alkothatnak meg húszan egy képet. Minden kép húsz motívumból, így húsz ember “kézjegyéből” áll össze. A nemzetközi honlapon bárki részt vehet a közös munkában, a világ bármely részéről várják a jelentkezőket. A művész tevékenyen részt vesz az alkotófolyamatban is, alakítja a jelentkezők műveit tanácsokkal és építő jellegű kritikákkal segíti őket.

Az így készült képek felkerülnek a kezdeményezés Facebook oldalára, ahol a legtöbbet lájkolt alkotások közül a művész dönti el, hogy melyik áll a legközelebb a szívéhez és azt festi meg. Sorsolás útján 100 ezer forintot nyerhet az, aki részt vett a nyertes pályamű megalkotásában. A folyamat záróakkordjaként a Roham Galériában árverezik el a közösségi művet és az ebből befolyt összeget jótékony célra fordítják. Az aukció után az ef Zámbó Happy Dead Band kommandózenekar szórakoztatja a nagyérdeműt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése