TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Személyes márkaépítés

1712
(BTL.hu) Húsz szerencsés jelentkező közösen készítheti el egy online felületen az első közösségi művészeti alkotását ef Zámbóval, a magyar underground élet polihisztorával. Az egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően a művész személyesen festi majd meg a Facebook közönségének segítségével kiválasztott alkotást, amelyet végül aukció keretében árvereznek el jótékony célra. Ef Zámbó István személyes márkaépítésében a Grey reklámügynökség vesz részt.






Egy magyarországi kezdeményezésnek köszönhetően először lesz alkalma a magyar és nemzetközi jelentkezőknek az interneten keresztül beleszólni egy neves művész alkotásába, sőt, pontosan meghatározni azt.

Ef Zámbó István, – vagyis Öcsi, aki hivatásos amatőrnek vallja magát –, nemzetközileg elismert kortárs autodidakta képzőművész, zenész, performance- és happening művész számos alkalommal bizonyította már, hogy újdonságokra bármikor kapható, Ezúttal személyes márkaépítésbe fogott a Grey reklámügynökség segítségével, hiszen ez a kezdeményezés az ő művészete, személyisége köré épül.

Az érdeklődök regisztrálás után egy online felületen élhetik ki művészi hajlamaikat ef Zámbó munkássága során visszatérő motívumainak – többek között labdák, dobókockák, halacskák, törpék, pingvinek – felhasználásával alkothatnak meg húszan egy képet. Minden kép húsz motívumból, így húsz ember “kézjegyéből” áll össze. A nemzetközi honlapon bárki részt vehet a közös munkában, a világ bármely részéről várják a jelentkezőket. A művész tevékenyen részt vesz az alkotófolyamatban is, alakítja a jelentkezők műveit tanácsokkal és építő jellegű kritikákkal segíti őket.

Az így készült képek felkerülnek a kezdeményezés Facebook oldalára, ahol a legtöbbet lájkolt alkotások közül a művész dönti el, hogy melyik áll a legközelebb a szívéhez és azt festi meg. Sorsolás útján 100 ezer forintot nyerhet az, aki részt vett a nyertes pályamű megalkotásában. A folyamat záróakkordjaként a Roham Galériában árverezik el a közösségi művet és az ebből befolyt összeget jótékony célra fordítják. Az aukció után az ef Zámbó Happy Dead Band kommandózenekar szórakoztatja a nagyérdeműt.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése