TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A bringás iskolásokra hajtanak

1689
(BTL.hu) A Citroën Hungária arany fokozatú támogatóként vesz részt idén a legnagyobb magyarországi idegenforgalmi rendezvényen, a 34. Utazás Kiállításon. Az esemény keretein belül helyet kapó és kivételes élménynek ígérkező Himalája Expóhoz sajátos módon kötődik a márka: jelen lesz egy azok közül a lánctalpas járművek közül, amelyekkel az André Citroën szervezte Sárga Expedíció 1931-32-ben a Himalája csúcsai között egészen Pekingig jutott. A mustrával egy időben még három kiállítást tekinthetnek meg az érdeklődők, köztük a Port.hu Bringaexpo-t.






2011-ben ünnepli a Citroën a Sárga Expedíció 80. évfordulóját. Ezért is vállalta a márka örömmel egy olyan rendezvény támogatását, amely egyrészt otthont ad egy nagyszerű gesztusnak, a Himalája Expónak, másrészt a mozgásról, az utazásról, a világ felfedezéséről szól. Az Utazás kiállításon a márka legújabb modelljeit nemcsak megnézni lehet majd, hanem kipróbálni is.

A Magyar Turizmus Zrt. stratégiai márkakommunikációjának, és most az Utazás kiállításnak is kiemelt témája az egészségturizmus. A lakossági kommunikáció célja az egyéni utazási döntések előmozdítása. Ehhez azonban a turista tájékoztatása mellett szükséges az érzelmi viszony megalapozása, valamint a turisztikai márkapozíció kialakításához a fogyasztói igények mellett a releváns termékelőny meghatározása is fontos, melyek Magyarországot megkülönböztetik és előnybe hozzák versenytársaival szemben.

A szervezet szerint egyedülálló geológiai adottságunkra, a felszín alatti vízkincsre és az ehhez hitelesen kapcsolódó rekreációs turizmusra építve a globális keresleti trendeknek megfelelő, egy nemtől, kortól, nemzetiségtől független turisztikai márkapozíciót foglalhatunk el. E pozíció igazi ereje abban áll, hogy a síeléshez és tengerparti nyaraláshoz hasonlóan – megfelelő termékélmény esetén – rendszeres visszatérésre ad okot. Magyarország piaci sikerének záloga tehát márkapozíciójának következetes kommunikációja, mely nem csupán tájékoztatja, hanem kreatív leképezésével izgalomba hozza, és magához köti célközönségét – tájékoztatott a Zrt.

Az Utazás kiállítással egy időben rendezik meg a Budapest Boat Show-t, a Karaván Szalont és a Port.hu Bringaexpo-t. Az utóbbin 6500 négyzetméteren, összesen 54 cég, több mint 100 márkát állít ki és izgalmas programokkal is várják a biciklik szerelmeseit. Tavaly megközelítőleg 15 ezer látogató hódolt a drótszamarak és egyéb kétkerekűek iránti szenvedélyének a kiállításon. A szervezők idén szeretnének az iskoláskorúaknak is kedvezni, ők csütörtökön előregisztráció után nemcsak ingyenesen látogathatják a rendezvényt, hanem minden így belépő diák egy kerékpáros kulacsot is kap ajándékba, a kísérő tanárok között pedig 4, egyenként 50 ezer forint értékű kerékpár kerül kisorsolásra.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése