TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A bringás iskolásokra hajtanak

1689
(BTL.hu) A Citroën Hungária arany fokozatú támogatóként vesz részt idén a legnagyobb magyarországi idegenforgalmi rendezvényen, a 34. Utazás Kiállításon. Az esemény keretein belül helyet kapó és kivételes élménynek ígérkező Himalája Expóhoz sajátos módon kötődik a márka: jelen lesz egy azok közül a lánctalpas járművek közül, amelyekkel az André Citroën szervezte Sárga Expedíció 1931-32-ben a Himalája csúcsai között egészen Pekingig jutott. A mustrával egy időben még három kiállítást tekinthetnek meg az érdeklődők, köztük a Port.hu Bringaexpo-t.






2011-ben ünnepli a Citroën a Sárga Expedíció 80. évfordulóját. Ezért is vállalta a márka örömmel egy olyan rendezvény támogatását, amely egyrészt otthont ad egy nagyszerű gesztusnak, a Himalája Expónak, másrészt a mozgásról, az utazásról, a világ felfedezéséről szól. Az Utazás kiállításon a márka legújabb modelljeit nemcsak megnézni lehet majd, hanem kipróbálni is.

A Magyar Turizmus Zrt. stratégiai márkakommunikációjának, és most az Utazás kiállításnak is kiemelt témája az egészségturizmus. A lakossági kommunikáció célja az egyéni utazási döntések előmozdítása. Ehhez azonban a turista tájékoztatása mellett szükséges az érzelmi viszony megalapozása, valamint a turisztikai márkapozíció kialakításához a fogyasztói igények mellett a releváns termékelőny meghatározása is fontos, melyek Magyarországot megkülönböztetik és előnybe hozzák versenytársaival szemben.

A szervezet szerint egyedülálló geológiai adottságunkra, a felszín alatti vízkincsre és az ehhez hitelesen kapcsolódó rekreációs turizmusra építve a globális keresleti trendeknek megfelelő, egy nemtől, kortól, nemzetiségtől független turisztikai márkapozíciót foglalhatunk el. E pozíció igazi ereje abban áll, hogy a síeléshez és tengerparti nyaraláshoz hasonlóan – megfelelő termékélmény esetén – rendszeres visszatérésre ad okot. Magyarország piaci sikerének záloga tehát márkapozíciójának következetes kommunikációja, mely nem csupán tájékoztatja, hanem kreatív leképezésével izgalomba hozza, és magához köti célközönségét – tájékoztatott a Zrt.

Az Utazás kiállítással egy időben rendezik meg a Budapest Boat Show-t, a Karaván Szalont és a Port.hu Bringaexpo-t. Az utóbbin 6500 négyzetméteren, összesen 54 cég, több mint 100 márkát állít ki és izgalmas programokkal is várják a biciklik szerelmeseit. Tavaly megközelítőleg 15 ezer látogató hódolt a drótszamarak és egyéb kétkerekűek iránti szenvedélyének a kiállításon. A szervezők idén szeretnének az iskoláskorúaknak is kedvezni, ők csütörtökön előregisztráció után nemcsak ingyenesen látogathatják a rendezvényt, hanem minden így belépő diák egy kerékpáros kulacsot is kap ajándékba, a kísérő tanárok között pedig 4, egyenként 50 ezer forint értékű kerékpár kerül kisorsolásra.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése