TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Nagy Futópárbaj

1505
(BTL.hu) Április 10-én kerül sor a hagyományos T-Home Vivicittá Városvédő Futásra, amelyet huszonhatodik alkalommal rendez meg a Budapest Sportiroda a fővárosban. Az idei esemény különlegessége, hogy Szeged és Kaposvár speciális futópárbajjal csatlakozik a versenyprogramhoz. Az aktivitást nemcsak online és közösségi média bevonásával népszerűsítik, hanem teljes kampányt építenek rá.






A városok futópárbajának keretében két helyi amatőr futó különleges versenyre buzdít minden mozogni szerető embert: az egymást különböző sporteseményekről jól ismerő futók arra vállalkoznak, hogy kiderítsék, vajon mely városért és kinek a kedvéért futnak a legtöbben. Céljuk, hogy előbb szűkebb, majd tágabb értelemben vett hazájukból minél több embert mozgósítsanak a helyi majd a budapesti T-Home Vivicittá lefutására. Ennek jegyében a következő hetekben különböző futóprogramokat és aktivitásokat szerveznek, amelyekhez – egyik vagy másik futó csapatát vagy az általuk képviselt várost erősítve – mindenki bátran csatlakozhat.

Az eseményeket a www.futoparbaj.hu honlapon valamint a Facebook-on is figyelemmel lehet kísérni, ahol az érdeklődők a toborzás és a Vivicittára való felkészülés aktuális állásáról is folyamatosan hírt kapnak. Mindezen kívül egy speciális, mozgással és életmóddal kapcsolatos, fittséget mérő alkalmazás is készül, amely majd az iwiw közösségi portálon lesz megtalálható.

A Vivicitta futópárbaj a T-Home kommunikációs kampányának keretében valósul meg. A kampány a Saatchi & Saatchi reklámügynökség 2008 óta bemutatott, Deutsche Telekom “Life is for Sharing” márkaüzenetére épülő, hazánkban legutóbb Katy Perry videoklip-forgatással összekapcsolt népszerű és sikeres kampányainak újabb fejezete. Ez alkalommal a két futó életében is komoly szerepet játszó T-Home szolgáltatások, a szupergyors internet és az IPTV kerülnek fókuszba, amelyek a terveik megvalósításában, a toborzótevékenységben, a csapatok szervezéséhez nyújtanak segítséget. A kampány széles média-együttműködésben, számos eszköz bevonásával és megjelenési formában történik.

A Vivicittá futóverseny 1984-ben olasz kezdeményezésre indult: a gyönyörű, de zsúfolt történelmi városok lakóit szerették volna ráébreszteni lakóhelyük értékeire. Innen a verseny neve: „Vivicittá - Éljen a város! Szeresd a várost!” A mozgalomhoz hamarosan olyan metropoliszok is csatlakoztak, mint New York, Lisszabon, Brüsszel, Barcelona vagy Budapest. Hazánkban 1986-től rendezik meg a tavaszi futószezon nyitányaként a szabadidős versenyt, amelynek útvonala a főváros legszebb részein halad át.

A budapesti T-Home Vivicittá április 10-én megrendezendő futamai ismét a korábban megszokott margitszigeti helyszínről rajtolnak, és az ismert távok mellett új versenyszám is szerepel a programban. A tízezres tömegeket megmozgató rendezvény rendkívüli népszerűségét többek között annak is köszönheti, hogy több futamot indítanak, így a család minden tagja megtalálhatja a kondíciójának és felkészültségének megfelelő távot. Így a már megszokott és népszerű Vivicittá (12 km), Midicittá (6,5 km), Minicittá (3,5 km), gyaloglás (2,8 km) mellett idei újdonságként félmaratonon (21 km) is kipróbálhatják magukat a futás szerelmesei. A programok 9.30-kor kezdődnek, a legedzettebbek érdeklődésére számot tartó Vivicittára 13 órakor kerül sor.

A T-Home Vivicittá résztvevőinek száma évről évre nő, tavaly rekord részvételi szám született: több mint tizenkétezer futó vette birtokba Budapestet. A T-Home Vivicittá népszerűségének köszönhetően az ezredforduló óta Magyarországon több város is helyt ad a városvédő futásnak. Kaposvár és Szeged minden évben többezres tömeget mozdít meg. A Szegeden immár 11. alkalommal megrendezendő T-Home Vivicittára idén április 2-án, a sorrendben 7. kaposvári eseményre pedig április 3-án kerül sor.

A Magyar Telekom márkái már tizennegyedik alkalommal állnak névadó szponzorként a nemzetközi méreteket öltő tömegsport rendezvény magyarországi eseményei mellé.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése