TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Nagy Futópárbaj

1505
(BTL.hu) Április 10-én kerül sor a hagyományos T-Home Vivicittá Városvédő Futásra, amelyet huszonhatodik alkalommal rendez meg a Budapest Sportiroda a fővárosban. Az idei esemény különlegessége, hogy Szeged és Kaposvár speciális futópárbajjal csatlakozik a versenyprogramhoz. Az aktivitást nemcsak online és közösségi média bevonásával népszerűsítik, hanem teljes kampányt építenek rá.






A városok futópárbajának keretében két helyi amatőr futó különleges versenyre buzdít minden mozogni szerető embert: az egymást különböző sporteseményekről jól ismerő futók arra vállalkoznak, hogy kiderítsék, vajon mely városért és kinek a kedvéért futnak a legtöbben. Céljuk, hogy előbb szűkebb, majd tágabb értelemben vett hazájukból minél több embert mozgósítsanak a helyi majd a budapesti T-Home Vivicittá lefutására. Ennek jegyében a következő hetekben különböző futóprogramokat és aktivitásokat szerveznek, amelyekhez – egyik vagy másik futó csapatát vagy az általuk képviselt várost erősítve – mindenki bátran csatlakozhat.

Az eseményeket a www.futoparbaj.hu honlapon valamint a Facebook-on is figyelemmel lehet kísérni, ahol az érdeklődők a toborzás és a Vivicittára való felkészülés aktuális állásáról is folyamatosan hírt kapnak. Mindezen kívül egy speciális, mozgással és életmóddal kapcsolatos, fittséget mérő alkalmazás is készül, amely majd az iwiw közösségi portálon lesz megtalálható.

A Vivicitta futópárbaj a T-Home kommunikációs kampányának keretében valósul meg. A kampány a Saatchi & Saatchi reklámügynökség 2008 óta bemutatott, Deutsche Telekom “Life is for Sharing” márkaüzenetére épülő, hazánkban legutóbb Katy Perry videoklip-forgatással összekapcsolt népszerű és sikeres kampányainak újabb fejezete. Ez alkalommal a két futó életében is komoly szerepet játszó T-Home szolgáltatások, a szupergyors internet és az IPTV kerülnek fókuszba, amelyek a terveik megvalósításában, a toborzótevékenységben, a csapatok szervezéséhez nyújtanak segítséget. A kampány széles média-együttműködésben, számos eszköz bevonásával és megjelenési formában történik.

A Vivicittá futóverseny 1984-ben olasz kezdeményezésre indult: a gyönyörű, de zsúfolt történelmi városok lakóit szerették volna ráébreszteni lakóhelyük értékeire. Innen a verseny neve: „Vivicittá - Éljen a város! Szeresd a várost!” A mozgalomhoz hamarosan olyan metropoliszok is csatlakoztak, mint New York, Lisszabon, Brüsszel, Barcelona vagy Budapest. Hazánkban 1986-től rendezik meg a tavaszi futószezon nyitányaként a szabadidős versenyt, amelynek útvonala a főváros legszebb részein halad át.

A budapesti T-Home Vivicittá április 10-én megrendezendő futamai ismét a korábban megszokott margitszigeti helyszínről rajtolnak, és az ismert távok mellett új versenyszám is szerepel a programban. A tízezres tömegeket megmozgató rendezvény rendkívüli népszerűségét többek között annak is köszönheti, hogy több futamot indítanak, így a család minden tagja megtalálhatja a kondíciójának és felkészültségének megfelelő távot. Így a már megszokott és népszerű Vivicittá (12 km), Midicittá (6,5 km), Minicittá (3,5 km), gyaloglás (2,8 km) mellett idei újdonságként félmaratonon (21 km) is kipróbálhatják magukat a futás szerelmesei. A programok 9.30-kor kezdődnek, a legedzettebbek érdeklődésére számot tartó Vivicittára 13 órakor kerül sor.

A T-Home Vivicittá résztvevőinek száma évről évre nő, tavaly rekord részvételi szám született: több mint tizenkétezer futó vette birtokba Budapestet. A T-Home Vivicittá népszerűségének köszönhetően az ezredforduló óta Magyarországon több város is helyt ad a városvédő futásnak. Kaposvár és Szeged minden évben többezres tömeget mozdít meg. A Szegeden immár 11. alkalommal megrendezendő T-Home Vivicittára idén április 2-án, a sorrendben 7. kaposvári eseményre pedig április 3-án kerül sor.

A Magyar Telekom márkái már tizennegyedik alkalommal állnak névadó szponzorként a nemzetközi méreteket öltő tömegsport rendezvény magyarországi eseményei mellé.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése