TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

 (BTL.hu) A Telenor ügyfelei az ünnepek alatt összesen több mint 25 millió SMS és MMS üzenetet küldtek. Ugyanakkor – a nemzetközi trendekkel összhangban - az ünnepi adatforgalom jelentős része már interneten, azon belül is a közösségi oldalakon zajlott.







A Telenor hálózatán belül az ügyfelek 2010-ben karácsony idején 11 milliónál is több hívást kezdeményeztek és több mint 12 és fél millió SMS és MMS üzenetet küldtek, szilveszter és újév napján pedig csaknem ugyanennyit. 2010. december 24-én a legforgalmasabb időszak 19 és 20 óra közé esett, míg szilveszterkor éjfél és 1 óra közé.

Ez az időszak azonban más szempontból is érdekes a mobilkommunikáció területén. Bár hazánkban és világszerte is a gyors, közvetlen SMS a legnépszerűbb kommunikációs eszköz üzeneteink továbbítására, egyre többen küldik karácsonyi és újévi jókívánságaikat elektronikusan vagy a közösségimédia-csatornákon keresztül. A Telenor elmúlt három évet felölelő adatait tekintve az SMS-ek és MMS-ek száma 2008-ban volt a legkiemelkedőbb, ezzel ellentétben a mobilinterneten és WAP-on mért adatforgalom 2010-ben megelőzte a korábbi évek átlagát. Az adatforgalom erősödött, már csak azért is, mert sokan küldenek egymásnak az elektronikus üzenetek részeként fotókat, videókat is.

A felnövekvő Y-generáció tagjai a mobiltechnológiát a mindennapok részének tekintik. A washingtoni Pew Research Center (Pew Internet) legfrissebb, decemberben közzétett
Generations 2010 című tanulmányából például kiderül, hogy a mai 18-33 évesek a vezeték nélküli internetezést részesítik előnyben, legyen az mobilnet vagy telefon, és egyértelműen túlszárnyalják elődeiket közösségi médiás kapcsolatok kezelésében, chatelésben, zenehallgatásban, online játékokban, blog olvasásban és a virtuális világ felfedezésében. A közösségi média térnyeréséről számol be a New York-i székhelyű UM médiaügynökség közösségi médiát feltérképező, 54 országban végzett Wave 5 kutatása is, amelyből az is kiderült, hogy a megkérdezettek 30 százaléka már mobiltelefonjáról használja a közösségi média oldalakat.

„A közösségimédia-platformok ma már legszemélyesebb gondolataink, élményeink kiteljesítői. Az ilyen fontos pillanatokat mobil eszközeink segítségével bárhol, bármikor megoszthatjuk. Azt látjuk, hogy egyre több felhasználónak van erre igénye, és rendelkezik is olyan készülékkel, amellyel a közösségi hálózatokhoz egyszerűen tud kapcsolódni. Az idei karácsony egyik legkeresettebb terméke a Telenornál is az okostelefon volt, ami szintén a mobilinternetes trend megerősödéséhez vezethet” – mondta Nyilas Orsolya, a Telenor PR szakértője.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése