TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Minden eddiginél több, tíz magyar vállalat állítja ki a kereskedelem fejlődését szolgáló kínálatát a düsseldorfi EuroShopon.






A kereskedelmi technológia világszerte legnagyobb szakvásárát háromévenként rendezik, legközelebb 2011. február 26.-március 2. között. Öt nap alatt több mint 100 ezer látogatót várnak a szervezők.


- Hat hónappal a vásár kezdete előtt 46 országból, 1 350 vállalat jelentkezett kiállítónak az EuroShopra – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Annak ellenére nagy az érdeklődés, hogy a kereskedelem világszerte feszült helyzetbe került az elmúlt időszakban. Sok kiállító azonban az EuroShopra időzíti új fejlesztéseinek bemutatását és kínálatának megismertetését új partnerekkel.


Jövőre, ahogyan eddig is négy nagy témakört ölel fel a rendezvény. A látogatók megismerkedhetnek EuroConcept néven a bolti berendezések kínálatával, amibe beletartozik többek között a világítástechnika és a hűtőbútor is.


A bolti eladásösztönzés eszközeit, fókuszban az eladáshelyi vizuális marketinggel az EuroSales fogja össze.


Az informatika és biztonságtechnika fejlődéséről az EuroCIS csarnokaiban tájékozódhatnak az érdeklődők. Az EuroExpo a vásári megjelenés, stand dizájn, eseményszervezés témakört öleli fel.


A vásárláshelyi reklámozás világszervezete, a POPAI tagvállalatai bemutatják eszközeik tárházát a gyakorlatban, fórummal egybekötve. Színhely a hagyományos „POPAI falu” lesz.


Máté Szilvia felhívja a figyelmet az érdekes kísérő rendezvényekre. Kiemelkedik közülük az Euroshop szakmai védnöke, az Európai Kereskedelmi Intézet energiatakarékossági bemutatója. Az eladótér világításánál és a hűtőberendezéseknél korszerű megoldásokkal nem csak óriási költségeket lehet megtakarítani, hanem az eladást is hatékonyabban lehet ösztönözni. Ugyanakkor az új megoldások a környezetet is kevésbé terhelik.


A legutóbbi EuroShop 48 ország 1 895 kiállítójának adott helyet, és 105 ezer látogatót vonzott, szerte a világból.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése