A nemzetközi tudásimportra mindig is nagy hangsúlyt fektető BrandFestival idén a „New Economy” alapgondolat jegyében elemzi a legfontosabb szakmai trendeket. Ennek érdekében a konferencia tartalmi háttérének kialakításában is egy új szintre lépett. A tematika a hazai konferencia piacon egyedülálló módon, széles körű szakértői bevonással került meghatározásra - a koncepció végső kialakítását egy többlépcsős folyamat előzte meg, több mint száz szaktekintély bevonásával.
Első lépésben a MÁK Bistroban egy szűk körű, „master mind” csoport gyűjtötte össze azokat a releváns területeket, amelyekben fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját.
A demokratikus konferenciamodell másik pilléreként pedig az Ötkert inspiratív atmoszféráját kihasználva egy több, mint ötven szakemberből álló grémium – a marketing- és kommunikációs ágazat döntéshozói – izgalmas programalkotó vita keretében fejtette ki véleményét, ahol a felszólalók valós problémákra világítottak rá. Gondolatgazdag hozzászólásaik során, őszintén osztották meg egymással a márkaépítésben, stratégiaalkotásban, vagy épp a taktikai kommunikáció terén szerzett tapasztalataikat.
Ezeken a megbeszélésen kifejezetten a jövőre, a perspektivikus gondolkodásra kívántunk koncentrálni. Arra kerestük a válaszokat, hogy vajon miről fog szólni a 2011-es év, melyek lesznek a legfőbb kihívások és - talán ami ennél is fontosabb - milyen megfejtések lehetnek a kihívásokra. A grémiumülések keretében körvonalazódott néhány megvalósításra szánt javaslat, amelyek megvitatásához a világ legmeghatározóbb gondolkodóit, kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok vezetőit hívjuk segítségül.
Elfogadta meghívásunkat többek között: Agnello Dias (Taproot India, alapító), akit 2007-ben az Év Kreatív Igazgatójának választottak Indiában, s az ország neki köszönheti a máig egyetlen reklám-Oscar-díját, a Cannes-i Grand Prix-et.
Megtisztel bennünket jelenlétével Jerome Guilbert (párizsi McCann Erickson, ügyfélkapcsolati igazgató). Jerome ügynöksége készítette a George Clooney és John Malkovich karakterére épülő Nespresso kávé reklámszpotját. A kampány a fogyasztók bevonása terén jelentős előrelépést tett, hiszen a szereplők ismertségén túl a közösségi videomegosztókon alkalmazott „történetmesélős, sorozat-megoldásos” technikai kivitelezést tekintve is új alapokra helyezte a márka stratégiai kommunikációs irányát.
Az előadók között lesz Kate Gailbraith (The Economist elemző, zöld-aktivista), aki publicisztikáiban a fenntartható világ kialakulásához kíván hozzájárulni. Kizárólag olyan konferencia-előadások meghívását fogadja el, amelyek támogatóinál az üzletpolitika szerves részét képezi a fenntartható fejlődésre való törekvés.
A konferencia tematikájának kialakításával kapcsolatos visszajelzésekből úgy tűnik, hogy a szakma igényli a változások iránt érdeklődő szakemberek bevonását elősegítő rendezvényeket.
A BrandFestival operatív szervezői elkötelezettek az ehhez hasonló kontúrélesítő viták irányába, ezáltal lehetőséget nyújtva a vélemény-cserére, a különböző szakmai nézetek ütköztetésére és a lehetséges megoldások felkutatására, új távlatokat nyitva ezzel az üzleti elképzeléseknek.
BrandFestival időpont: 2010. október 21. Helyszín: Ludwig Múzeum, Budapest
A részletes program megtalálható a www.brandfestival.hu oldalon.
:)))
© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése