TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A BrandFestival idén tízedik alkalommal rendezi meg stratégiai kommunikációs találkozóját azok számára, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben. A rendezvény elsősorban a vállalatok stratégiai és kommunikációs kihívásaival foglalkozik. A konferencia tematikája a korábbiaktól eltérően, egy széles körű, programalkotó vita keretében formálódik.






A nemzetközi tudásimportra mindig is nagy hangsúlyt fektető BrandFestival idén a „New Economy” alapgondolat jegyében elemzi a legfontosabb szakmai trendeket. Ennek érdekében a konferencia tartalmi háttérének kialakításában is egy új szintre lépett. A tematika a hazai konferencia piacon egyedülálló módon, széles körű szakértői bevonással került meghatározásra - a koncepció végső kialakítását egy többlépcsős folyamat előzte meg, több mint száz szaktekintély bevonásával.

Első lépésben a MÁK Bistroban egy szűk körű, „master mind” csoport gyűjtötte össze azokat a releváns területeket, amelyekben fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját.

brandfestkép


A demokratikus konferenciamodell másik pilléreként pedig az Ötkert inspiratív atmoszféráját kihasználva egy több, mint ötven szakemberből álló grémium – a marketing- és kommunikációs ágazat döntéshozói – izgalmas programalkotó vita keretében fejtette ki véleményét, ahol a felszólalók valós problémákra világítottak rá. Gondolatgazdag hozzászólásaik során, őszintén osztották meg egymással a márkaépítésben, stratégiaalkotásban, vagy épp a taktikai kommunikáció terén szerzett tapasztalataikat.

brandfestkép2


Ezeken a megbeszélésen kifejezetten a jövőre, a perspektivikus gondolkodásra kívántunk koncentrálni. Arra kerestük a válaszokat, hogy vajon miről fog szólni a 2011-es év, melyek lesznek a legfőbb kihívások és  - talán ami ennél is fontosabb - milyen megfejtések lehetnek a kihívásokra. A grémiumülések keretében körvonalazódott néhány megvalósításra szánt javaslat, amelyek megvitatásához a világ legmeghatározóbb gondolkodóit, kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok vezetőit hívjuk segítségül.

Elfogadta meghívásunkat többek között: Agnello Dias (Taproot India, alapító), akit 2007-ben az Év Kreatív Igazgatójának választottak Indiában, s az ország neki köszönheti a máig egyetlen reklám-Oscar-díját, a Cannes-i Grand Prix-et.

Megtisztel bennünket jelenlétével Jerome Guilbert (párizsi McCann Erickson, ügyfélkapcsolati igazgató). Jerome ügynöksége készítette a George Clooney és John Malkovich karakterére épülő Nespresso kávé reklámszpotját. A kampány a fogyasztók bevonása terén jelentős előrelépést tett, hiszen a szereplők ismertségén túl a közösségi videomegosztókon alkalmazott „történetmesélős, sorozat-megoldásos” technikai kivitelezést tekintve is új alapokra helyezte a márka stratégiai kommunikációs irányát.

Az előadók között lesz Kate Gailbraith (The Economist elemző, zöld-aktivista), aki publicisztikáiban a fenntartható világ kialakulásához kíván hozzájárulni. Kizárólag olyan konferencia-előadások meghívását fogadja el, amelyek támogatóinál az üzletpolitika szerves részét képezi a fenntartható fejlődésre való törekvés.

A konferencia tematikájának kialakításával kapcsolatos visszajelzésekből úgy tűnik, hogy a szakma igényli a változások iránt érdeklődő szakemberek bevonását elősegítő rendezvényeket.
A BrandFestival operatív szervezői elkötelezettek az ehhez hasonló kontúrélesítő viták irányába, ezáltal lehetőséget nyújtva a vélemény-cserére, a különböző szakmai nézetek ütköztetésére és a lehetséges megoldások felkutatására, új távlatokat nyitva ezzel az üzleti elképzeléseknek.

BrandFestival időpont: 2010. október 21. Helyszín: Ludwig Múzeum, Budapest
A részletes program megtalálható a
www.brandfestival.hu oldalon.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése