TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A Landmedia ambient eszközeivel erősíti akcióját szórakozóhelyeken az Unicum. A Road Show állomásai budapesti szórakozóhelyek, ahol az Unicum fél áron elérhető bizonyos órákban, amikor is Bluetooth üzenetekkel, és Landman közreműködésével népszerűsítik az akciót.






Egy Landman felhívja a szórakozó fiatalok figyelmét arra, hogy ha bekapcsolják telefonjukon a Bluetooth alkalmazást, akkor értékes tartalmakhoz jutnak az Unicum jóvoltából. A Landmedia Bluetooth hálózatot épít ki a klubok területén, amely 5 féle tartalmat küld a vendégek mobiltelefonjára. Kétféle akcióra való felhívást, Unicumos háttérképet, csengőhangot, és ajándék kuponokat tölthetnek le az érdeklődők. A Bluetooth üzenetek egyike kuponként funkcionál, amely beváltható Unicumos ajándékokra a pultnál, az akcióra való felhívás pedig tájékoztatja a fiatalokat a helyi rendkívüli ajánlatról.

A Road Show a Morrison’s 2-ben kezdődött, majd a Zöld Pardonban folytatódott. A helyszíneken 25-30%-al magasabb fogyasztásnövekedést eredményezett a Landman és Bluetooth eszközök használata, az ehhez hasonló promóciókhoz képest.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése